Kódovástránkafilesystému

Jan Otte jotte na suse.cz
Úterý Květen 15 09:58:52 CEST 2007

On Tue, May 15, 2007 at 05:10:57AM +0200, Petr Vileta wrote:

> Dobra a jak napisete treba "Navod k pouziti" vaseho vyrobku, ktery na 1
> strane A4 musi obsahovat Cestinu, Slovenstinu, Spanelstinu, Rectinu, Rustinu
> a Nemcinu?

S "Navodem k pouziti" je hlavni problem jeho samotny preklad do cizich
jazyku, pouzite kodovani je jiz jen tresnicka na dortiku. Tim ze tento
navod napisu cesky v utf-8 nic nevyresim, porad ho mam pouze cesky.

> Nebo naopak, jak si takovy dokument prectete? Bude na CD ve standardnim
> formatu PDF :-)

Bohuzel tuto poznamku jsem nepochopil.

> [...]
> jak ve svych formatech (udajne standard, ale zatim malo uznavany), tak ve
> formatech MS, s priblizne 1 rocnim spozdenim za vyvojem v Redmontu. No a co
> myslite, ze mam navoleno jako default format? No ano, *.DOC a *.XLS. A proc?
> Protoze nemusim pri kazdem ukladani myslet na to, ze jsem jeden z 1000,
> ktery nema legalni ci ukradeny MS Office a ze to tudiz po me nikdo neotevre.
> Protoze vetsina mych obchodnich partneru i znamych pouziva MS Office,
> ukladam si i ja vsechno ve "vetsinovem" formatu, tedy MS. Myslim, ze tady
> neni na miste byt za kazdou cenu revolucionar ;-)

Dostavame se nekam jinam, navic je to uz dost nabobtnane, nezlobte se
prosim ze o tech formatech nechci pokracovat.

Honza