Re: Kódovástránkafilesystému

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 15 05:10:57 CEST 2007

> Pouzivam ISO standard. Jednou definovany a presne znamy. Neni problem
> konvertovat dokument mezi dvema standardy, paklize se v nem vyskytuji
> pouze znaky reprezentovatelne v obou kodovanich.

Dobra a jak napisete treba "Navod k pouziti" vaseho vyrobku, ktery na 1
strane A4 musi obsahovat Cestinu, Slovenstinu, Spanelstinu, Rectinu, Rustinu
a Nemcinu?
Nebo naopak, jak si takovy dokument prectete? Bude na CD ve standardnim
formatu PDF :-)

> A ted povazme co jste napsal:
> ...Ze to pouziva vetsina to uz duvod je a vazny...
>
> Vetsina pouziva MS Windows. Nebudu to pouzivat. Je to spatne? Domnivam
> se ze ne. Cili to ze to pouziva vetsina pro me opravdu neni argument.

Ja sice pouzivam MS WIndows, ale nemel jsem tolik penez, abych si koupil MS
Office. Tak jsem si poridil Open Office. Ty samozrejme umi ukladat dokumenty
jak ve svych formatech (udajne standard, ale zatim malo uznavany), tak ve
formatech MS, s priblizne 1 rocnim spozdenim za vyvojem v Redmontu. No a co
myslite, ze mam navoleno jako default format? No ano, *.DOC a *.XLS. A proc?
Protoze nemusim pri kazdem ukladani myslet na to, ze jsem jeden z 1000,
ktery nema legalni ci ukradeny MS Office a ze to tudiz po me nikdo neotevre.
Protoze vetsina mych obchodnich partneru i znamych pouziva MS Office,
ukladam si i ja vsechno ve "vetsinovem" formatu, tedy MS. Myslim, ze tady
neni na miste byt za kazdou cenu revolucionar ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz