RE: Kódovástránkafilesystému

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Květen 16 11:18:08 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:
> Pokud vim, na razeni slov v cestine existuje norma, ledaze by ji ODS
> zrusila. Kdysi jsem ji mel v ruce a udelal podle ni indexovani

	Prostudujte si to normu pořádně a pak mi řekněte, zda-li byla
vytvořena s ohledem na strojové zpracování a zda-li je opravdu do důsledku
DETERMINISTICKÁ. Já (a nejen já) tvrdíme(-e), že ani jedna odpověď není
kladná a to, co se jako strojové české řazení dnes považuje je implementace
ala "best effort", ale nikoli plně odpovídající platné normě.

PS: Že já do této diskuse vůbec vstupoval:-(