Kódovástránkafilesystému

Jarda jarda47133 na spambob.net
Středa Květen 16 10:49:27 CEST 2007

Ing. Pavel PaJaSoft Janou?ek wrote:

> Kolego, ne? za?nete argumentovat, zkuste p?emý?let. Vý?e popsaný
> problém rozhodn? není v digitální podob? znak?, ale v omezenosti a
> neschopnosti tohoto produktu ?ádn? ?adit dle pravidel (mimochodem ne
> zcela deterministických!) ?eského jazyka. To opravdu není problém

Pokud vim, na razeni slov v cestine existuje norma, ledaze by ji ODS
zrusila. Kdysi jsem ji mel v ruce a udelal podle ni indexovani
databazi ve FoxPro. Cestina se radi dvoufazove. V prvni fazi se pri
razeni bere v uvahu diakritika, s vyjimkou hacku nad D, T, N. V druhe
fazi se berou v uvahu hacky nad D, T, N v situacich, kdy by
existovala slova lisici se pouze hackem. Presneji si to uz
nepamatuji, ale norma byla. Pochybuji, ze oficialnich norem existuje
nekolik. Pokud to nekdo naprogramuje jinak, nerespektuje standardy a
je prase.

> kódování, ale této databáze - zajímavé, ?e jiné databáze ?i produkty
> jiného ra?ení s tím problém nemají - t?eba je na ?ase ji vym?nit...

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.
> Technicka podpora, Intranet/Internet     Sokolova 67, 619 00 Brno
> E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz         Tel.: +420  5  4324 4749
> WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/           E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz

Remove the 33 from my address to reply by e-mail!