přepnutí rozlišení

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pátek Květen 18 16:24:02 CEST 2007

Už je to moc dávno co jsem potřeboval v Linuxu virtuální rozlišení... někdy v
roce 1999. Takže teď tápu, zda se něco změnilo. Relevantní úsek v xorg.conf:

Section "Screen"
    Identifier "screen1"
    Device "device1"
    Monitor "monitor1"
    DefaultDepth 24

    Subsection "Display"
        Depth 24
        Modes "1600x1200" "800x600"
        Virtual 1600 1200
    EndSubsection
    Option "IgnoreEDID" "1"
    Option "DPMS"
EndSection

Ten řádek "Modes" jsem tam přidal já. Čili normálně používám hardwarové
rozlišení monitoru, 1600x1200. Jenže, když stisknu Ctrl-Alt-Minus nebo
Ctrl-Alt-Plus, nestane se vůbec nic. Rozlišení se nepřepne.

Kde by mohl být problém?

Jde mi o používání brutálních virtuálních rozlišení 7000x7000 a podobně kvůli
grabování velkých map z google maps a podobně.  Zatím to řeším přes lokální
vncserver s parametrem -geometry, což funguje... ale přímé použití
virtuálního rozlišení X se mi zdá pohodlnější.

--
Milos Prudek