Re: Kódovástránkafilesystému

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Květen 18 16:21:04 CEST 2007

"František Augusztin" <frantisek na augusztin.com> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.864.1179494069.4027.linux na linux.cz...
> Matej Cepl:
>
> Napriklad ani z mailinglistu to neprislo dobre, vid ukazka (zdroj spravy)
> :
>
> "Pro ?e?tinu upravuje abecedn=ED ?azen=ED norma ?SN 97 6030 z roku 1994
> (kter=E1 nahradila star?=ED a slo?it?j?=ED ?SN 01 0181 z roku 1977)."
>
> Z otaznikov ani najlepsi program povodny text nedokaze dekodovat, aj ked
> mate
> utf-8 v hlavicke.
Ale to bude asi problem mailing listu, tedy nejake konverze, kterou provadi
ten server. Ja to ctu jako news a dorazilo a zobrazilo se to spravne v
utf-8.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz