přepnutí rozlišení

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Květen 20 07:07:30 CEST 2007

On Sat, May 19, 2007 at 03:11:13PM +0200, Milos Prudek wrote:

> Petr Vileta neporozumel dotazu. Nevadi.

> Tahle volba tam je, ale zakomentovana, takze plati default = povolene
> Ctrl+Alt+Keypad-Plus a Minus.

A jakou mate klavesovou mapu? Zjistil jsem, ze Xorg nekdy +-
od verze 7.0(??) zacalo velmi prasacky chovat ke vstupu z klavesnice[*]
Nejde napr. rozumne "prepinat" mezi jednotlivymi klavesovymi mapami,
a u nekterych klavesovych map (neprisel jsem bohuzel, cim to je) nejde
prepnout na jinou virtualni konsoli pomoci zkratky CTRL-ALT-F<cislo_konsole>.

Reseni neznam (resp. krome downgrade X-u, nebo nepouzivanim toho shitu
Xorg (ale klasickych X)...

P.T.

[*] A nejen vstup z klavesnice. Mam dvoukoleckovou mys od A4Tech a
tusim v 6.8 fungovalo vse ok. V 7.1 nejenze nezprovoznim vsechna tlacitka,
ale druhe kolecko je nadetekovano spravne jen tak v 50% pripadu.
(V tech druhych 50% nastesti misto kolecka alespon zafunguji bocni tlacitka.
Dokonce se nekdy stane ze kolecko funguje, ale ve chvili, kdy s nim
clovek zatoci moc rychle, prestane fungovat a zacnou fungovat bocni tlacitka...)
Tedy pro me je to jasny signal, ze kvalita Xorg jde ke dnu... :-(