přechod na linux

Petr Svoboda radio2 na centrum.cz
Neděle Květen 20 16:53:33 CEST 2007

Zdravim
Mesic jsem pouzival na druhem starem pomalem disku SuSe Linux, podarilo se
mi vse rozbehat, celkem si rozumim i s terminalem. Docela se mi to zalibilo,
hlavne ten system v souborech a pruhlednost, ktera mi u woken chybi, akorat
graficke prostredi, zkousel jsem KDE a prislo mi takove chaoticke a
nestabilni. Ovsem problem jsem mel s kartou OvisLink 8000 PCI...  origos
ovladace pro Linux nejak zlobili, ndiswrapperu se moc nechtelo a nakonec mi
kolizovali oba dva nastroje, ovsem problem bych vyresil rucne, ovsem do te
doby mi ten disk umrel. Mam tu 80 Gb disk na kterem mam WinXP... A tak se
ptam, ktera distribuce s vhodnym nastrojem pro rozdeleni disku (abych mohl
zmensit druhy NTFS oddil) jiz pri instalaci by to umela a nejlepa mela
ovladace pro tuto kartu jiz zahrnutou v sobe?
 Diky moc za odpoved.

--
--  Petr Svoboda
    ICQ: 283606332