přechod na linux

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Neděle Květen 20 18:22:08 CEST 2007

Dne Sun, 20 May 2007 16:53:33 +0200
"Petr Svoboda" <radio2 na centrum.cz> napsal(a):

> Mam tu 80 Gb disk na kterem mam WinXP... A tak se ptam,
> ktera distribuce s vhodnym nastrojem pro rozdeleni disku (abych mohl
> zmensit druhy NTFS oddil) jiz pri instalaci by to umela a nejlepa

Na rozdeleni partitions se mi osvedcilo GParted (treba na LiveCD
http://gparted.sourceforge.net/livecd.php ).
Ten Ovislink. Zkuste Live Ubuntu, jestli jej spravne identifikuje, mate
vyhrano, jinak bych problem nevidel temer v zadne distribuci, treba
Mandriva, Debian. Tam je pak otazka, na co chcete pocitac pouzivat,
jestli jsou pro Vas "skousnutelna" distra, ktera maji software ne
bleeding edge (CentOS, Debian), ale maximalne odladena, nebo jestli
chcete maximalni aktualnost.

-- MO