přechod na linux

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 21 06:19:43 CEST 2007

Zkuste si stáhnout bootovací (jde nainstalovat kliknutínm na ikonu) CD
Mandriva One, je jak verze s gnome, tak i verze s KDE. A je to mnohem lepší
než to dvd od mandrivy.

----- Original Message -----
From: "Petr Svoboda" <radio2 na centrum.cz>
Newsgroups: cz.comp.linux
To: <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, May 20, 2007 4:53 PM
Subject: přechod na linux

Zdravim
Mesic jsem pouzival na druhem starem pomalem disku SuSe Linux, podarilo se
mi vse rozbehat, celkem si rozumim i s terminalem. Docela se mi to zalibilo,
hlavne ten system v souborech a pruhlednost, ktera mi u woken chybi, akorat
graficke prostredi, zkousel jsem KDE a prislo mi takove chaoticke a
nestabilni. Ovsem problem jsem mel s kartou OvisLink 8000 PCI...  origos
ovladace pro Linux nejak zlobili, ndiswrapperu se moc nechtelo a nakonec mi
kolizovali oba dva nastroje, ovsem problem bych vyresil rucne, ovsem do te
doby mi ten disk umrel. Mam tu 80 Gb disk na kterem mam WinXP... A tak se
ptam, ktera distribuce s vhodnym nastrojem pro rozdeleni disku (abych mohl
zmensit druhy NTFS oddil) jiz pri instalaci by to umela a nejlepa mela
ovladace pro tuto kartu jiz zahrnutou v sobe?
 Diky moc za odpoved.