Intel SATA SRCS28X a velky load - vyreseno

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Pondělí Květen 21 10:32:38 CEST 2007

Hezky den,

citim se povinovan informovat o vyslednem reseni problemu, se kterym jsem tu
pred par tydny spamoval. Jednalo se o velky load a extremne pomale I/O
operace s timto radicem.

Cely problem spocival v chybnem nastaveni radice v jeho setupu. Musi se totiz
kliknout na kazdy fyzicky disk zvlast a tam kliknout na Enable cache. Tim
bylo vse vyreseno. Toto nelze nastavit utilitou megamgr od LSI, musi se to
naklikat jak jsem popisoval.

Jeste si musim poradne nasypat popel na hlavu za ma obvinovani Slamd64 pri
mych testech s Bonnie++ a chrootem. Pokud jsem totiz nabootoval z live cd a
nasledne se chrootnul do meho FS a pustil Bonnie++, Bonnie++ nemela k
dizpozici /etc/mtab a /etc/fstab a tedy nevedela, na jakem filesystemu se
nachazi a kolik mista ma k dispozici. Proto k testu zvolila jen male soubory
a oku se vse jevilo jako ze je vse rychle. Coz taky bylo, na tech par MB,
ktere Bonnie++ na test pouzila, narozdil od varianty bez chrootu, kdy vedela
kolik ma mista a tak testovala na GB.

--
Petr