Mandriva Linux 2007 + Dazuko

Jozef Slovak , abakus.sk spol. s r.o. slovak na abakus.sk
Úterý Květen 22 08:23:55 CEST 2007

Zdravim Vas vsetkych.

Nainstaloval som si Mandriva Linux 2007.
Potrebujem doinstalovat mohul dazuko.
Stiahol som s inetu s www.dazuko.org subor dazuko-2.3.3.tar.gz
Rozbalil som ho a podla navodu som spustil ./configure.
Ohlasilo mi "error: security module support must be enabled in
your kernel"

v FAQ na stranke dazuko som nasiel :

What does "error: security module support must be enabled in
your kernel" mean?

Dazuko uses the new Linux Security Model for Linux 2.6. This
means that Security must be enabled in the kernel in order to
support Dazuko. This will require you to configure and build a
new kernel.

Hm . A tu som skoncil.
Cez kontrolne centrum som nainstaloval :
kernel-enterprise-2.6.17.5mdv1-1mdv2007.0
kernel-legacy-2.6.17.5mdv1-1mdv2007.0
kernel-source-stripped-2.6.17.5mdv1-1mdv2007.0

Prihlasil som sa ako root.
presiel som do adresara /usr/src/linux
pustil som make menuconfig a skoncim s chybou .

Poradite mi ???

Jozef Slovak