Jak vydolovat "data" z mysi pripojene pres /dev/ttySx?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Květen 24 18:33:40 CEST 2007

Jiri Kortus napsal(a):
> Asi jste mne spatne pochopil (nebo spis jsem se spatne vyjadril ja)...
> staci mi pripojena jedna mys, bude se jednat o dedikovane PC k tomuto
> ucelu, nikoliv o PC, na kterem pracuji :).
> Co mate na mysli tou podporou v jadre? Ja jsem zkousel data cist
> nejdrive "jen tak" a pak jsem to zkousel i se zavedenym ovladacem
> "sermouse" - tusim. Stalo se mi, ze z /dev/ttySx i neco vylezlo, ale
> bohuzel ne jakozto bezprostredni reakce na pohyb/klikani mysi.
> Co se napajeni tyce, jakym zpusobem maji byt urcite piny na seriovem
> [...]

No tak mormálně připojte myš a čtěte data z /dev/input/mouse0 na tty se
vykašlete a nechte to přechroustat kernelem.

Pokud nepoužíváte kernel 2.6.x tak bude asi zařízení /dev/mouse nebo
podobné.

Jaký modul se musel zavést na com myši už nevím už je nějakou dobu
nepoužívám.

Asi sermouse a asi se mu musí předat parametr na jakém com portu je ta
myš a pak by to mělo vytvořit zařízení /dev/input/mouse0 nebo nějaké takové.

A pak normálně čteme třeba cat /dev/input/mouse0 a při pohybu myši to
vypisuje data.

PS však si skuste někde kde máte myš zadat cat /dev/input/mouse0 a
hejbněte myší :-) mě to aspoň funguje OK.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Muž, který chodí s utrženým knoflíkem, by se měl oženit nebo
rozvést.
		-- Douglas