Jak vydolovat "data" z mysi pripojene pres /dev/ttySx?

Jiri Kortus sumix na styxx.cz
Čtvrtek Květen 24 18:02:45 CEST 2007

Asi jste mne spatne pochopil (nebo spis jsem se spatne vyjadril ja)...
staci mi pripojena jedna mys, bude se jednat o dedikovane PC k tomuto
ucelu, nikoliv o PC, na kterem pracuji :).
Co mate na mysli tou podporou v jadre? Ja jsem zkousel data cist
nejdrive "jen tak" a pak jsem to zkousel i se zavedenym ovladacem
"sermouse" - tusim. Stalo se mi, ze z /dev/ttySx i neco vylezlo, ale
bohuzel ne jakozto bezprostredni reakce na pohyb/klikani mysi.
Co se napajeni tyce, jakym zpusobem maji byt urcite piny na seriovem
portu sepnuty, aby na nich bylo napeti? Ja jsem se domnival, ze by to
mohl zaridit zavedeny ovladac mysi... takze bud je mys napajena a
problem je jinde, nebo se pletu... Port jsem zkousel nastavovat i na
nizsi rychlosti pres stty, ale tez bezvysledne.