jak dostat z disku konsistentni LVM snapshot

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Květen 25 02:34:30 CEST 2007

On Fri, May 25, 2007 at 02:18:13AM +0200, Dalibor Straka wrote:
> Hezky vecer,

> Ja zalohuju databaze mysql a postgres zvlast pres mysqldump a pgdump.
> Uzivatelska data (samba, ftp) kopiruji o pulnoci rsyncem. Zbytek (/,
> /var, /usr) sproste zataruju/skopiruju/snapshotuju.

> Subversion na zalohovana data neni vubec spatny napad! Tedy alespon pro
> ty textovy...

no subversion by mel umet i binarni data bez problemu. ale ja spis myslel mit
filesystem, kde by update ci zapis neprepsal puvodni data dokud by se soubor
nezavrel. tudiz by mel clovek pristup ke konzistentnim datum transparentne.