Problem s insmod a rmmod

Katerina Dufkova kaatyaa na gmail.com
Neděle Květen 27 20:20:15 CEST 2007

Dobry den, dekuji vsem za ochotu.
Rmmod -f jsem zkousela, moje init fce -EEXIST nevraci. Problem jsem nakonec
vyresila navratem k tyden stare verzi, ale proc to prestalo fungovat
netusim. Zkousela jsem do stare funkcni verze postupne pridavat zmeny, a
dosla jsem k tomu, ze chybu vyvolalo toto. Z duvodu "prehlednejsi struktury
zdrojaku pred odevzdanim zapoctove prace" jsem premistila
    static struct file_system_type dodustefs_type = {
    .name             = DODUSTEFS,
    .owner            = THIS_MODULE,
};

ze souboru super.h (v super.c je inicializacni fce) do souboru common.h.
Jakmile tohle udelam, prestane to fungovat, buhvi proc. Radsi uz v tom
zdrojaku nebudu stourat:-)

Katka Dufkova