Problem s insmod a rmmod

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Květen 28 01:59:10 CEST 2007

On Sun, May 27, 2007 at 08:20:15PM +0200, Katerina Dufkova wrote:
> Dobry den, dekuji vsem za ochotu.
> Rmmod -f jsem zkousela, moje init fce -EEXIST nevraci. Problem jsem nakonec
> vyresila navratem k tyden stare verzi, ale proc to prestalo fungovat
> netusim. Zkousela jsem do stare funkcni verze postupne pridavat zmeny, a
> dosla jsem k tomu, ze chybu vyvolalo toto. Z duvodu "prehlednejsi struktury
> zdrojaku pred odevzdanim zapoctove prace" jsem premistila
>     static struct file_system_type dodustefs_type = {
>     .name             = DODUSTEFS,
>     .owner            = THIS_MODULE,
> };

static je opak extern. Tedy v jinem souboru znamena "jenom v tom
jinem" takze bych na presuny byl opatrny. Includujete v super.c
primo common.h? Nemuze dojit ke shode jmen s lehce jinou strukturou,
fakt to chce zdrojaky a ne kousicky.

Vam Martin Decky dava body za hezke zdrojaky, kdyz spatne funguji?
-- Dalibor Straka