FC6 + Kodaz EZ200

Nový David david.novy na csobpoj.cz
Úterý Květen 29 14:13:10 CEST 2007

Dobrý den, koupil jsem malímu foták EZ200. Když ho připojim přes USB k PC, zobrazí se mi sice na ploše dvě ikony fotoaparátu, ale to je vše. Nemohu na ně přistoupit.

Zkoušel jsem se na něho dostat přes gphoto2, systém mi vrací následující hlášku:

*** Chyba *** An error occurred in the io-library ('Nemohu alokovat USB zařízení'): Could not claim interface 0 (Operace není povolena). Make sure no other program or kernel module (such as sdc2xx, stv680, spca50x) is using the device and you have read/write access to the device. *** Chyba (-53: 'Nemohu alokovat USB zařízení') ***

nebo

*** Chyba *** An error occurred in the io-library ('Chyba při aktualizaci nastavení portu'): Nemohu uvolnit rozhraní 1 (Nepřípustný argument). *** Chyba (-37: 'Chyba při aktualizaci nastavení portu') ***

Zkoušel jsem vyhledat info na googlu, něco jsem našel ale to nefungovalo.

Nevíte někdo vo s tim?

Díky DN