nagios grapher & pipe

Kilian Igor Igor.Kilian na spp.sk
Úterý Květen 29 14:55:52 CEST 2007

Prajem prijemny den.

Rozbehal som nagiosgrapher s konfiguraciou pipe. Zistil som, ze v
grafoch mi chybaju nejake hodnoty.
Problem je ze ked idu data cez pipe, tak viackrat vysledok z viacerych
servicov sa mi zapise do jednoho
riadku. Pravdaze ngraph spracuje iba prvy zaznam a ostatne v riadku
ignoruje. Preto potom niektore
hodnoty nemam zachytene.  Neviete poradit ako sa tomu vyhnut?
Prave pre tieto problemy som docasne zmenil konfiguraciu nagiosgrapheru
na network, ale bolo to este horsie.
Vtedy sice nezapisoval do riadku viacere servicy, ale zase cely nagios
spustal kontroly tak pomaly, ze nestihal.
Za par minut som mal niekolkominutovy rozdiel. Preco tomu tak je
netusim. (pri networku som sa pokusil zvysit
velkost buffra, ale nepomohlo to)

Igor