VideoforLinux a nahravani

BuFran BuFran na seznam.cz
Středa Květen 30 06:36:10 CEST 2007

> man mencoder nefunguje ?

> mencoder tv://$1 -tv
> driver=v4l2:norm=PAL:input=0:volume=100:outfmt=yuy2:quality=0:amode=1:audiorate=32000:adevice=/dev/dsp

Tohle sice nekde bylo ale prave nevim co se ma doplnit za $1 abych
prepinal jednotlive kanaly (frekvence v MHz nefunguje). Nasledujici
komprese je mi uz jasna. Jde jen o tu cast tv://blabla

Tady:

http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/cs/tv-input.html#tv-tips

prozmenu neni zadna volba za lomitky ...

> Nějakým options viz: dokumentace k alse a kernelu.

Muzete prosim nadhodit aspon klicova slova, ktera mam hledat ? Na
slova line-in a STAC9271 mi to nic nenaslo :( Dokumentace kernelu je
OBROVSKA a jako zacatecnik se v tom moc nevyznam ... Linux jsem
nainstaloval teprve predevcirem a byl jsem ohromne potesen jak to
vsechno pekne spolupracuje, mnohem lip nez ve windows, ale jsou drobne
problemy z neznalosti :( Abych prvdu rekl, tak ani nevim, zdali vubec
nekdy ten line-in vstup nekdy fungoval, protoze jsem ho nepotreboval
(TV karta PV951 mi nikdy ve windows nefungovala :)

--

S pozdravem,

    František Burian