VideoforLinux a nahravani

Jiří Netolický Jiri.Netolicky na cdt.cz
Středa Květen 30 16:05:26 CEST 2007

> Tohle sice nekde bylo ale prave nevim co se ma doplnit za $1 abych
> prepinal jednotlive kanaly (frekvence v MHz nefunguje). Nasledujici
> komprese je mi uz jasna. Jde jen o tu cast tv://blabla
>
> Tady:
>
> http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/cs/tv-input.html#tv-tips
>
> prozmenu neni zadna volba za lomitky ...

> Muzete prosim nadhodit aspon klicova slova, ktera mam hledat ? Na
> slova line-in a STAC9271 mi to nic nenaslo :( Dokumentace kernelu je
> OBROVSKA a jako zacatecnik se v tom moc nevyznam ... Linux jsem
> [...]

Mám sice jinou zvukovku (AC97 ICH5) ale když si pustím alsamixer
mám tam jeden sloupeček s názvem "channel" který lze klávesami
+- přepínat mezi 2ch/4ch/6ch. Podle toho se pak ostatní zdířky
chovají viz manuál k boardu. Když už jsme u alsamixeru, pomocí
F4 přepnete na výběr vstupních kanálů, vyberete linku, nastavíte
jako aktivní, nastavíte citlivost, přepenete F3 zpátky na výstupní
kanály nastavíte hlasitost z linky a musí to hrát. Jinak často bývají
defaultně některé kanály "vypnuté" nezapomeňte je zapnout.
U alsy také bývá prográmek speaker-test kterým si můýete otestovat
zapojení jednotlivých kanálů.