ups fungujici pod linuxem

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Květen 30 12:13:44 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:

> Bingo :)

	Vaše tvrzení byste měl prokázat... pokud je mi známo, tak jediná
technologie on-line UPS je taková, že výstupní vodiče jsou permanentně
napájeny z baterie... a slušný server má minimálně zdvojené napájení, takže
ho lze bez výpadku napájet i v těchto situacích... A to už raději neuvažuji
o napájení z dieselagregátu (či ekvivalentu), kde žádné vedení či dokonce
zemění do elekrické rozvodné soustavy neexistuje!

	Ale vraťme se zpět: "UPS-ka se za chodu NEMA odpojovat od napajeci
site" je velmi sporné či přinejmensím značně nepřesné tvrzení a na to jsem
chtěl poukázat.

PS: Takto zbastlený server si stejně nic jiného nezasloužil.