ups fungujici pod linuxem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 30 14:59:55 CEST 2007

On Wed, 30 May 2007, Martin Duda wrote:

> Bingo :)

Uprimne receno - kdyz si dam pred server UPSku, tak ocekavam ze i kdyz mi
nekdo vytahne snuru ze zasuvky tak moje zarizeni pobezi dal a ze bude
fungovat i kdyz to tam zapichne zpet. UPSky s pripojenym servem jsem nikdy
jinak netestoval nez ze ji vytahnu privodni snuru a nikdy ji vraceni te
snury nic neudelalo ani tomu napajenemu serveru.

Koneckoncu - vetsina notebooku taky nema zemneni a jak pekne pracuje
na siti a s pripojenymi zarizenimi a to za obcasneho pripojeni nebo
odpojeni napajeciho adapteru..