ups fungujici pod linuxem

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Květen 30 15:17:02 CEST 2007

> ano souhlasim...nechci tvrdit za kazdou cenu, ze se to musi pokazit
> vzdy...jen jsem vychazel z toho, co nam kdysi, kdyz jsem pred lety
> chodil do skoly na prednasky ze silnoproude elektrotechniky tvrdil
> jeden asistent, ze rozhodne neni dobre za chodu vytahnout UPS-ce
> napajeci kabel - argumentoval tehdy (pokud si dobre pamatuji) zemnimi
> smyckami, vyrovnanim potencialu atd...pokud se mylim ja nebo on, rad
> se necham poucit :)

	S timto plně souhlasím a právě tyto údaje a konstrukce, které
nenajdete na štítku rozdělují UPSky na sranda hračky (ty trapné přep.
ochrany, back-upy atd.) a zařízení hodné svého jména. Již zmíněný MGE je v
této oblasti fakt třída - za prvotřídní cenu samozřejmě...:-), APC je
řekněme docela slušný za tu cenu.

	Ale přepokladám, že kolegové aktuálně neřešili desítky (!!) a více
kilowatt...:-)