ups fungujici pod linuxem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 30 20:05:49 CEST 2007

On Wed, 30 May 2007, Martin Duda wrote:

> ano souhlasim...nechci tvrdit za kazdou cenu, ze se to musi pokazit
> vzdy...jen jsem vychazel z toho, co nam kdysi, kdyz jsem pred lety

Ono kdyz se neco takoveho nekomu stane, tak je vzdy na miste se ptat
v jakem stavu ma elektroinstalaci - ma-li vubec funkcni vodic N apod.

> chodil do skoly na prednasky ze silnoproude elektrotechniky tvrdil
> jeden asistent, ze rozhodne neni dobre za chodu vytahnout UPS-ce
> napajeci kabel - argumentoval tehdy (pokud si dobre pamatuji) zemnimi
> smyckami, vyrovnanim potencialu atd...pokud se mylim ja nebo on, rad
> se necham poucit :)

Kdyz se jde na vec dostatecne vedecky da se vymyslet leccos. Tim odpojenim
to zarizeni vlastne plave na nejakem potencialu ktery je vic dany tim k
jakym periferiim je pripojeno a min na jake podlozce to stoji. To zpetne
zapojeni vrati kostru na potencial nuloveho koliku. Pokud je
elektroinstalace v poradku a periferie maji take nulovy potencial nemelo
by se vlastne nic zmenit.

Predpokladam ze kdyby to mel byt problem, varovali by pred nim sami
vyrobci UPS.