ups fungujici pod linuxem

Karel Zámečník karel.zamecnik na seznam.cz
Čtvrtek Květen 31 19:40:51 CEST 2007

Jeden rozdíl by byl - při výpadku proudu zůstavá mnoho zapojených
spotřebičů, čím vlastně vznikne na vstupu UPS místo 230 V zkrat.
Právě v tomto stavu by měla UPS začít pracovat. Naproti tomu
vytažením kabelu vznikne na vstupu odporová zátěž, kterou
tvoří vzduch - tedy odpor velmi velký.
  Tyto dva stavy jsou nesrovnatelné - a v obou by měla UPS
pracovat, tedy napájet zátěž. Záleží na výrobci (na ceně), jestli
s těmito provozními podmínkami počítá, rozhodně by na možné
problémy měl upozornit příbalový leták :-).

"msk" <msk.conf na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1156.1180521135.4027.linux na linux.cz...