Re: uživatelé - hromadné vytvoření

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Středa Listopad 14 09:07:42 CET 2007

O perlu jsem si samozřejmě něco přečetl :-) Bohužel jsem funkci chomp použil tímto způsobem:

$orez = chomp $pole[1];
$zaheslovane = unix_md5_crypt ( $orez );

proměnná $orez bylo "1" a výsledek bylo zaheslování řetězce "1"
Proto jsem to už dál neřešil a obešel "jiným" způsobem, protože jsem to už potřeboval použít. Pokud to jde jinak, viz mail od Petra Vileta, který použil chomp trošku jinak, tak je to jistě lepší...

> open(IMPORT,"$souborimport");
> while ($prvky  = <IMPORT>)
> {
        chomp $prvky;
>     @pole = split ';', $prvky ;
>     print $pole[0] . "\n" . $pole[4] . "\n" ;
[...]

Zkusím to a uvidím

                    Díky, Michal Ježek