uživatelé - hromadné vytvoření

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 14 09:13:31 CET 2007

Efektivita času programátora... kolik hodin jste na tom strávil a jak dlouho
by vám trvalo vytvoření těch 50 uživatelů kopírováním přes myší clipboard?

----- Original Message -----
From: "Jezek Michal" <kiwi.fon.tis na atlas.cz>

O perlu jsem si samozřejmě něco přečetl :-) Bohužel jsem funkci chomp použil
tímto způsobem:

$orez = chomp $pole[1];
$zaheslovane = unix_md5_crypt ( $orez );

proměnná $orez bylo "1" a výsledek bylo zaheslování řetězce "1"
Proto jsem to už dál neřešil a obešel "jiným" způsobem, protože jsem to už
potřeboval použít. Pokud to jde jinak, viz mail od Petra Vileta, který
použil chomp trošku jinak, tak je to jistě lepší...