uživatelé - hromadné vytvoření

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Středa Listopad 14 10:32:45 CET 2007

Jaroslav Lukesh wrote:
> Ne, není to o open/closed source. Je to o efektivním využívání času.
> Představte si firmu, kde by toto založení uživatelů outsourcovali. Zaplatili
> by za těch 50 uživatelů hodinu práce (i s ověřením přihlášení se
> samozřejmě), nebo by zaplatili těch X hodin? Tedy před řešením takového
> požadavku nejprve provedu tzv. kvalifikovaný odhad kolik času mi to zabere
> tou kterou metodou a kolik řasu mi zabere případné vytvoření nástrojů pro tu
> kterou metodu. No a postupuji cestou nejvyšší efektivity. Ten pocit z toho,
> že jsem ušetřil X hodin nezaplacené práce mi vyváží prchlivý pocit
> [...]

Jednostranný náhled založený na předpokladech, které nemusí souviset s
reálnou situací tazatele. Mimochodem, je docela pravděpodobné, že při
vytváření toho skriptu se něco naučil, jinak řečeno zvýšil svou
kvalifikaci. A to je málem k nezaplacení :-)

Utíkáme mimo téma a to že silně....

Petr
--
Petr Klíma