uživatelé - hromadné vytvoření

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Listopad 14 10:59:52 CET 2007

A co priste? Vy sice vite, ze Vam to bude trvat 1min/uzivatele, ale
dotycny tazatel, nyni uz pouceny, ma skriptik a je hotovy za par sekund.
Kolegove klikaci jen udivene koukaji...;-)
Na rutinni opakovanou praci necht jsou (na)stroje i kdyz jejich vyroba je
treba casove narocna. V opakovanem nasazeni se to zuroci a efektivita se
zvedne.
Ja myslim, ze to prave je o open/closed source pristupu. Kdyz si zvyknu,
ze to jinak nejde, poslusne klikam jak me to vyrobce softwaru naucil. I
treba rychle a efektivne. Ale neumim nic jineho.

Jarda.