Velkocluster s virtualizaci

Lizard lizardng na gmail.com
Středa Listopad 14 19:18:01 CET 2007

Dobry den,

ma to byt komercni system bezici na linuxu a nebo spise neco ciste
opensource?
Chcete do toho systemu zaroven zahrnout migrovani virtualnich masinek,
po vypadku fyzickeho zeleza?
Celkem se mi zamlouvalo komercni reseni od vmware. Presneji: Vmware
Infrastructure.
A podle toho co pisete, by se vam to alespon minimalne hodilo
vyzkouset. I kdyz je pravda ze zrovna ceniky jsem nestudoval ;).

No a dalsi tu prichazi na radu XEN. Ale zatim se mi nezda tak
propracovany jak to infrastructure :/. ale to jen imho.