Velkocluster s virtualizaci

bl bl na mavipet.sk
Středa Listopad 14 22:01:55 CET 2007

Lizard wrote:
> Dobry den,
>
> ma to byt komercni system bezici na linuxu a nebo spise neco ciste
> opensource?
> Chcete do toho systemu zaroven zahrnout migrovani virtualnich masinek,
> po vypadku fyzickeho zeleza?
> Celkem se mi zamlouvalo komercni reseni od vmware. Presneji: Vmware
> Infrastructure.
> A podle toho co pisete, by se vam to alespon minimalne hodilo
> vyzkouset. I kdyz je pravda ze zrovna ceniky jsem nestudoval ;).

Na vase stastie inak by vas porazilo z tych cien ;-) Ale je aj moznost
jak podliezt cennikove ceny (existuju aj nieco ako OEM partnery ktory su
o nieco lacnejsi)

Looad balancing na vmware vyzaduje VCS server ktory je na windows a
migruje medzi strojmy on a moc naraz ich nezvlada. A to nepocitam ze
pokial chcete backup/restore tak bez pomoci kominity alebo tretich stran
ci moc tejto oblasti neuzijete.

Ale inak je to velmy dobry system pravdepodobne najlepsi ktory sa da na
platforme x86 zohnat.