OpenSUSE 10.3 a Atheros WiFi

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Listopad 15 12:43:19 CET 2007

MaReK Olšavský wrote:
> ^^^Tak ten oss driver jsem nenasel, mam tam tedy madwifi. Mozna v jadre
> ovladac je, ale do instalace madwifi jsem nemohl toho Atherose nastavit

OSS driver je ath5k, ale popravde, nevim, v jake fazi pouzitelnosti je,
nebo vlastne jestli je vubec v hlavnim jadre...

> vubec. Jasne, ze to nebude distribuci, i kdyz me OpenSUSE 10.3 v
> nekterych ohledech pekne zklamalo (
> http://blog.devlabs.biz/2007/11/13/opensuse-103-prvni-zkusenosti/ ),
> tahle chyba bude jednoznacne mezi klavesnici a zidli.
> Divne mi je, ze v Ubuntu i PC-BSD to jelo bez nejmensiho zaskobrtnuti,
> proste mi unika nejaka cast konfigurace a priznavam, ze z toho moc
> nadseny nejsem.

Ja jsem se taky nasel pred lety v Debianu, ale v praci musim fungovat s
OpenSUSE, ted ve verzi 10.2 a SLES10. Popravde, z hlediska spravce jsem
mezi nimi nenasel mnoho rozdilu (s vyjimkou verzi balicku a skladby
software). Nejakou chvili jsem si musel zvykat na yast, ale ted uz ho
povazuji za vynikajici nastroj. Updaty jsou ale dost blbe - dostal jsem
se napriklad do stavu, kdy mi (a dalsim 15 lidem, tj. cele firme)
nefungoval Thunderbird - kdyz se ho pokusite spustit jindy, nez s
uptimem <1den, havaruje.... Pomohl reinstall systemu a zakaz updatu...
Doma pouzivam uz nejakou chvili Debian unstable, ale do takoveho stavu
jsem se jeste nedostal, trebaze updatuju ~3x tydne.

V praci se musim drzet SUSE a pokud nebudu mit padne dukazy, tezko
dostanu finance na SLED a zatim nevim, jake opravdove vyhody by mi
poskytl oproti OpenSUSE...

Petr
--
Petr Klíma