OpenSUSE 10.3 a Atheros WiFi

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:30:32 CET 2007

Petr Klíma napsal(a):

> OSS driver je ath5k, ale popravde, nevim, v jake fazi pouzitelnosti je,
> nebo vlastne jestli je vubec v hlavnim jadre...

^^^O tom OSS ovladaci vim, jeste jsem jej fakt nikde nevidel nasazeny.
Dost techto novinek zaznamenam, kdyz pripravuju zpravicky na LinuxSoft.cz.

> [...]
> mezi nimi nenasel mnoho rozdilu (s vyjimkou verzi balicku a skladby
> software). Nejakou chvili jsem si musel zvykat na yast, ale ted uz ho
> povazuji za vynikajici nastroj. Updaty jsou ale dost blbe - dostal jsem
> se napriklad do stavu, kdy mi (a dalsim 15 lidem, tj. cele firme)
> nefungoval Thunderbird - kdyz se ho pokusite spustit jindy, nez s
> uptimem <1den, havaruje.... Pomohl reinstall systemu a zakaz updatu...
> Doma pouzivam uz nejakou chvili Debian unstable, ale do takoveho stavu
> jsem se jeste nedostal, trebaze updatuju ~3x tydne.
^^^No koukam, ze asi to dopadne stejne, OpenSUSE otestuji, sepisu
(rychlost divneho updateru a podivne chovani WiFi jsou snad jedine
podstatne vady na krase co vidim) a pak na laptopu supky zpet k Debianu
(byt predtim to byl jeho fork, ale opravdu fungoval). S Thunderbirdem,
na Linuxu, nevalcim uz dloho, presel jsem na Claws-Mail, TB uz je jen na
pracovnim desktopu a Win mi tu maji uptime do 12 hodin denne.

> V praci se musim drzet SUSE a pokud nebudu mit padne dukazy, tezko
> dostanu finance na SLED a zatim nevim, jake opravdove vyhody by mi
> poskytl oproti OpenSUSE...
^^^Tak to docela zavidim, ze v praci delate v prostredi GNU/Linuxu, ja
mame smulu, proste tvrde Win firma.

Jejda, toto vlakno zacalo byt poradne OT.

-- MO
- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://blog.devlabs.biz
Jabber: Penguin_007 na Jabber.cz; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/