Uvod do Linuxu a GPS

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Pátek Listopad 16 20:00:55 CET 2007

- kdybych chtel GPS navigaci do auta, jakou pouzit abych nemel problem
> 	tam nahravat mapy a podobne, kdyz nemam
> 	Ten-OS-Jehoz-Jmeno-Se-Nevyslovuje. Mozna jen bluetooth GPS
> modul a nejakou tu Nokii n800? (n810 pry uz ma GPS modul v sobe).

mam nokii 770 a BT GPS taky od nokie
maemo mapper pouzivam ...
umi nakesovat kachliiky v davce ....
kdyz je na siiti takze nemusite byt online

umi dva formaty souradnic a vyrezavani v ruznem zvetseni ...
umi ruzne zdroje .... treba navigovat se podle satelitni mapy je
<<docela hezkej zazitek>> -)))
ale jsou to bitmapy ... ne vektor -(((
jde pripravit i navigaci ..
najdete si googlem krizovatky
predhodite mu text soubor s waypointy a textem
a on ho v danem miste prerika ...

.... pokud jednou cestu projedete .. jde ulozit ... pak
mate jednou barvou nakreslenou ulozenou a druhou aktualni ...

... jinak pro nokie N770 je k dispozici
navicore 2007 ... je to komercni navigacni
soft ....

UI ... nezkousel jsem na nokii ale snad stejne  -> je nekde mezi IGo a
TomTom
mapy -> obdobne ... updaty ... map .. nenasel jsem aktualni ..
   ale nemel jsem zaplaceno jen jsem upiratene zkousel ...
   takze realne nevim ...

Navicore je komercne a bez zdrojaku ...
dokonce se dalo (a mozna jeste da) koupit
v kitu ... navicore 2007 + update na 1 rok + GPS modul nokia +
nabijecka do zapalovace ... sam jsem o tom uvazoval ... -))))
jeste pridam par linku jen tak pro zajimavost ...-)))

http://www.opentom.org/OpenTom_release
http://www.tuaw.com/2007/01/03/roadnav-open-source-gps-navigation/
http://gpsinfo.ru/tuxgps/
http://www.gfz-potsdam.de/pb1/staff/gbeyerle/opengps/