Re: mysql - chybí myd soubory

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Listopad 17 03:35:32 CET 2007

Dalibor Straka wrote:

> Je to tak. Pro bezne data mining byva MyISAM rychlejsi. Existuji
> pripady, kdy hashovani indexu a sprava bufferu vychazi ve prospech
> InnoDB. Od verze 5 pouzivam jen InnoDB. Zadne velke vykony nehonim.
> Mam 3 dotazy/s (konkretne selekty) a dulezitym ukazatelem je mysql
> query cache, podle ktereho je 90% dotazu v cache.

No me na InnoDB vadi jeste jedna vec. Pokud mate hodne databazi (nemyslim
tabulek, ale databazi) tak InnoDB zabira zbytecne moc prostoru. Napriklad na
mem tiny-webserveru mam 15 domen, kazda ma svoji databazi MyISAM. V kazde je
ruzny pocet tabulek a kazda databaze zabira ruzne velky prostor. Jedna ma 10
tabulek a celkem zabere 3MB a zustava celkem beze zmen, jina ma 2 tabulky a
zabere 250MB a kazdym rokem roste. Nevim jak to je u verze 5, ale u tech
starsich se musela definovat velikost databaze i s ohledem na jeji budouci
zvetseni. Takze kdyz mam ted u jedne db 250MB, tak bych musel definovat neco
kolem 400MB a pak by tak byla velka i ta db, co potrebuje ve skutecnosti jen
3MB.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz