Re: mysql - chybí myd soubory

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Listopad 17 10:30:52 CET 2007

> No me na InnoDB vadi jeste jedna vec. Pokud mate hodne databazi
> (nemyslim
> tabulek, ale databazi) tak InnoDB zabira zbytecne moc prostoru.
> Napriklad na
> mem tiny-webserveru mam 15 domen, kazda ma svoji databazi MyISAM. V
> kazde je
> ruzny pocet tabulek a kazda databaze zabira ruzne velky prostor.
> Jedna ma 10
> tabulek a celkem zabere 3MB a zustava celkem beze zmen, jina ma 2
> tabulky a
> zabere 250MB a kazdym rokem roste. Nevim jak to je u verze 5, ale u
> [...]

innodb_data_file_path a "autoextend"?

Pro mne je jednou z největších nepříjemností to, že bych chtěl mít
"autoextend",
ale takový, aby každý nový soubor měl např. max. 1G. Nyní je to možné
specifikovat
např.

innodb_data_file_path=ibdata1:1000M;ibdata2:1000M;ibdata3:10M:autoextend

ale ten poslední prostě roste, roste a roste...
--
Pavel Janík