Velkocluster s virtualizaci

bl bl na mavipet.sk
Sobota Listopad 17 22:21:06 CET 2007

Lizard wrote:

> me to prislo naprosto silene :). konzole je sice prima, ale kdyz jsem
> se podival jak to vlastne dela a jak to uklada.. no moc jsem z te
> zaplavy cisel moudry nebyl. a popravde az se to rozbyje, tak bych to
> dohromady ani davat nechctel.

pokial budu v poriadku subory z diskom tak sa to da vcelku lahko zbuchat
a ak aj konfigy tak je to labuzo (jeden prikaz a je to nainportovana a
mozes ju spustit) viacmenej pokial ti prezije storage zo subormy
virtualou tak mozes vymenit vsetko ostatne. Jedine o co prides su prava

Problem je ze VmWare ma dost slabe skolenia :-(