Velkocluster s virtualizaci

Lizard lizardng na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 21:48:45 CET 2007

> no, kdyz jsem testoval XenEnterprise, tak mi to neprislo moc
> sikovny. Sice je pravda, ze je tam pekne graficke klikatko, ktere
> umozni naklikat jednotlive virtualni stroje, ale problem je, ze
> vsechny virtualy dela s pomoci lvm na jedne partition. Pokud
> clovek chce neco jineho, stejne se nevyhne rucni praci.

me to prislo naprosto silene :). konzole je sice prima, ale kdyz jsem
se podival jak to vlastne dela a jak to uklada.. no moc jsem z te
zaplavy cisel moudry nebyl. a popravde az se to rozbyje, tak bych to
dohromady ani davat nechctel.

> [...]
> s podporou namapovani fyzickych devices na USB do virtualu, coz
> byl pozadavek jednoho z kolegu. Jit by to melo, nekde jsem na to
> videl i nejake navody, ale nezkousel jsem to, resp. nestihl jsem
> to vyzkouset... Pouzil jsem standardni instalaci Xen-u z Ubuntu
> serveru 7.10, kde je 3.1 verze, vse se rozbehlo vcelku bez
> potizi.  Takze zbyvalo by vyresit monitorovani zateze, nebo jsem
> na neco jeste zapomnel? Ano, presouvani virtualu s ohledem na
> zatez jednotlivych stroju. Nejsem si ale, popravde receno, jist,
> jestli bych nekdy neco podobneho chtel zapnout...

Prave ze ta HVM virtualizace ma pry jeste chyb jak maku...

 V opensource XENu, jsou bez pouziti komercnich paravirtualizovanych
driveru (mozna ze jsou jiz i opensource - nezkoumal jsem), byl vykon I/
O systemu celkem smutny... ztrata vykonu byla znat. S XenExpress
(windows + paravirtualizovane drivery) jsem jiz k vykonu nemel zadne
pripominky.