OpenSUSE 10.3 a Atheros WiFi

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Listopad 19 12:30:28 CET 2007

Sypu si popel na hlavu, je to hardwarovy problem. Nejak mi nedocvaklo,
ze tyhle problemy mam od chvile, kdy se mi Acer vratil z jejich servisu.
Bohuzel se to tyka vsech distribuci. Jednani s nima je na pytel a nevim,
jak pocitaji zarucni opravy.
Byl tam s mensi divnosti, pokud se s nim nehybe, je to OK, ale prenos
zapleho laptopu (casto staci jej prendat na stole), nebo jeho suspendace
a probuzeni jinde konci tim, ze disk mam readonly, proste se
pravdepodobne odpoji od systemu, pak se pripoji zpet, ale system jej z
bezpecnostnich duvodu da RO. Vysledek 14 denniho pobytu v Brne: "Zavada
uvedena zakaznikem se neprojevila".
Nejradsi bych se jej zbavil a koupil neco lepsiho, asi Thinkpad, nebo
FSC, ale jak to udelat nevim. Kdyz jim pripisu tento dalsi problem, tak
mi odpovi stejne. No co se projevi za 2 minuty, co to tam technik testuje?

-- MO
- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://blog.devlabs.biz
Jabber: Penguin_007 na Jabber.cz; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/