openvpn / automaticke nastaveni dns (a domeny)

tv na fuzzy.cz tv na fuzzy.cz
Čtvrtek Listopad 22 17:47:45 CET 2007

> kdyz pouzijete k nastaveni dhcp, tak je to uplne bez prace a pojede vam
> dns i
> ve windows.

Přiznávám že teď ne zcela rozumím. Problém byl v tom že doma se připojím
do sítě (přes DHCP ale to je jedno). Potom se připojím přes openvpn do
firmy, openvpn přijme a nastaví IP adresu podle DHCP, ale už nenastaví to
co by mělo být v /etc/resolv.conf - to se musí udělat jinak, například
právě tou "resolvconf" utilitkou.

t.v.