openvpn / automaticke nastaveni dns (a domeny)

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Listopad 22 18:58:07 CET 2007

On Thu, Nov 22, 2007 at 05:47:45PM +0100, tv na fuzzy.cz wrote:

> Přiznávám že teď ne zcela rozumím. Problém byl v tom že doma se připojím
> do sítě (přes DHCP ale to je jedno). Potom se připojím přes openvpn do
> firmy, openvpn přijme a nastaví IP adresu podle DHCP, ale už nenastaví to
> co by mělo být v /etc/resolv.conf - to se musí udělat jinak, například
> právě tou "resolvconf" utilitkou.

no resolvconf dela jenom framework pro utilitky, jak nastavovat dns a
napriklad ISC dhcp3 klient pod debianem spolupracuje s resolvconf automaticky.
ja nastavuji openvpn pres bridge, to simuluje virtualni 2.vrstvu a nad tim si
to jiz konfiguruji automaticky pomoci dhcp, jako kdybych byl pripojeny k
ethernetu v kancelari.

mk