Xilinx pod Linuxem

BruXy bruxy_at_ na regnet_dot_-_remove_this_.cz
Čtvrtek Listopad 22 17:35:40 CET 2007

Zdravim,

programovani je nyni mozne i pomoci libusb-driver a neni nutne
pouzivat proprietarni WinDriver, ten funguje pouze asi do verze
jadra 2.6.18. Libusb-driver jsem vyzkousel pod 2.6.23 v FC8
a zda se byt bez problemu, alespon s kabelem Digilent JTAG3 (ten
prdola, co je v nem 5x oddelovac sbernice v 74HC125).

Popsano v casti 1b.:

http://bruxy.regnet.cz/VHDL/

BruXy