Autentifikace Linuxovych uzivatelu vuci Active Directory

David Leska xleska na fi.muni.cz
Úterý Listopad 27 12:13:12 CET 2007

Dobry den

Resim v nasi organizaci problem - potrebuji brat uzivatelske ucty
na Linuxovem stroji z Active Directory. Doposud jsem pouzival nss_ldap a
pam_ldap, kde jako LDAP server slouzil Novell server, ale jsem nucen
postupne prejit z Novellu na produkty firmy Microsoft.
Vim, ze cest pro nss&pam je vice, situaci navic komplikuje samba, ktera
nemuze kvuli sifrovani hesel pouzivat uplne vsechny zpusoby autentifikace
jako ostatni UNIXove programy.

Proto prosim zkusenejsi o tipy, odkazy a vlastni zkusenosti, jak
co nejefektivneji propojit sluzby pouzivajici nss&pam a sambu s Active
Directory.

Moc dekuji za jakoukoliv uzitecnou informaci.

David Leska