Autentifikace Linuxovych uzivatelu vuci Active Directory

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Úterý Listopad 27 12:27:19 CET 2007

Podle http://www.linux.com/articles/40983 - používáme:

#cat /etc/ldap.conf
base OU=XXX.CZ,DC=xx,DC=cz
binddn CN=ldapquery,OU=XXX.CZ,DC=xxx,DC=cz
bindpw xxx
scope sub
nss_base_passwd ou=XXX.CZ,dc=xxx,dc=cz?sub
nss_base_shadow ou=XXX.CZ,dc=xxx,dc=cz?sub
nss_base_group OU=XXX.CZ,dc=xxx,dc=cz?sub
nss_map_objectclass posixAccount sAMAccountName
nss_map_objectclass shadowAccount sAMAccountName
nss_map_attribute cn cn
pam_login_attribute sAMAccountName
pam_filter objectclass=user
host a.b.c.d