Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Úterý Listopad 27 12:15:18 CET 2007

On Tue, 27 Nov 2007 12:40:43 +0100, Katerina Bubenickova scripst:
> Ale narazila jsem na to, ze nemuzu najit v distribuci zdrojove kody php
> (a vlastne niceho, krome jadra). Sice tam jsou devel balicky,  k php
> jsem nasla

Nejsem uživatel SuSE (s mojí emailovou adresou asi ani není divu), ale v
podobných případech radostně využívám prohledávač na http://
rpm.pbone.net. Pomocí něho jsem se doklikal až na http://rpm.pbone.net/
index.php3/stat/26/dist/48/size/6979132/name/php5-5.2.0-19.src.rpm kde
jsem našel odkaz na stuba.sk, který jsem si byl schopen stáhnout a vypadá
použitelně a obsahuje všech 60+ patchů do PHP5 (yuck!). :-)

Pochopitelně neměl by být problém přebuildit ten balíček s nejnovějším
tarballem (existuje-li novější verze php5 nežli 5.2.0) a dostat tak ještě
novější verzi nežli co je v SuSE. Ale v takovém případě pochopitelně asi
narazíte na špatně sednoucí patche a možné nekompatibility s ostatními
balíčky.

Pochopitelně je možné, že existuje nějaká více SuSE-like cesta k těm
zdrojákům, ale tohle se zdá pracovat. A pochopitelně, že další balíčky
také můžete nalézt na tom serveru na stuba.sk.

Hezký den,

Matěj

--
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma<at>jabber.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

There is the story of a pastor who got up one Sunday and
announced to his congregation: "I have good news and bad news.
The good news is, we have enough money to pay for our new
building program. The bad news is, it's still out there in your
pockets."
      -- innocent Subject line of very non-innocent spam