Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Listopad 28 14:40:44 CET 2007

Patche se typicky aplikuji patch -p0 <patch.diff
Parametr -p urcuje, jaka cas cesty k souborum v patchi se ma odstranit.
Napriklad proto, ze jiz mate aktualni adresar nekde uvnitr struktury
adresaru.

Nainstalovani debianiho src znamena, ze se vsechny patche aplikuji. U RPM
by se to melo delat pri buildu. Co zkusit rpm -bb php.src.rpm, on to
patchne za vas a mate to bez prace?

Nesledoval jsem thread, a leta nepouzil rpm, tak predchozi odstavec muze
byt mimo misu.

Lada