Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Středa Listopad 28 14:53:06 CET 2007

Za predpokladu, ze jste nasla ty zdroje, postupoval bych asi byt vami takto:

- nainstalovat src.rpm
- modifikovat .spec soubor (hadam v /usr/src/packages/SPECS) tak, aby se
php zkomplikovalo s vami pozadovanymi vlastnostmi (je tam nekde volani
configure nebo neceho jemu podobneho)
- nahlednout do man rpmbuild a pak "rpmbuild <options> kdovijaky.spec"

A pak vyresit chybejici devel balicky a doufat, ze se to zkomplikuje...

Vysledkem by melo byt instalovatelne rpm resp. sada rpm

Petr