MIDI sekvencery v ubuntu 7.10

Tomas Valusek tvalusek na gmail.com
Středa Listopad 28 20:04:24 CET 2007

Dobrý den,

tuto otázku jsem opakovaně pokládal na českém fóru Ubuntu a zůstává
bez odpovědi. Jsem hudebník a rád bych pod Ubuntu používal sekvencery
jako např. Muse či Rosegarden. Oba dva si stěžují při startu na to, že
neběží Jack a já nemám nejmenší ponětí, jak jej spustit - podle
wokenní logiky by si ho měly programy pustit samy, když ho potřebujou.
Můžete mi prosím někdo pomoct, případně dát odkaz na diskuzi
linuxových hudebníků? Děkuji. Mám panenské Ubuntu 7.10 s
doinstalovaným meta balíkem ubuntu-studio-audio (nebo jak se přesně
jmenuje, teď jedu ve woknech).

Zdraví

Tomáě Valůšek