MIDI sekvencery v ubuntu 7.10

Ctirad Fertr c.fertr na gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 00:35:21 CET 2007

Dne Wednesday 28 of November 2007 20:04:24 Tomas Valusek napsal(a):

Dobrý den,

> jako např. Muse či Rosegarden. Oba dva si stěžují při startu na to, že
> neběží Jack a já nemám nejmenší ponětí, jak jej spustit - podle
> wokenní logiky by si ho měly programy pustit samy, když ho potřebujou.

některé si ho skutečně spusti umí, ale to nechcete, protože přicházíte o
možnost nastavit si ho podle potřeby. Zejména samplovací frekvenci a latence.

Ideální je použít utilitku qjackctl, kde se to dá snadno naklikat a udělat si
několik profilů pro různé činnosti.

Pokud nevadí angličtina, tak doporučuji http://lau.linuxaudio.org/ a mailing
list tamtéž.

Ctirad